Bu tür hayvanarın resimlerne baktıkca ay ne kadan güzel derdim hoşuma giderdi.
Amabu videoyu izleyince bütün pozitif yorumları negative döüştü.
Hayvanın pek bir zaarı yok, sesi soluğu çıkmıyor ama asaletiyle beni ürpertti.

Bi tur verde bineyim gibi olacak ama. Bir kere verde şöyle bizim mahaledde bir tur attırayımda mahallelinin ödü biyerine karışsın