• 18-06-2010, 03:51:24
    #37
    Üyeliği durduruldu
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşşşşşşşşş bu neeeeeeeeee? Bunu nasıl tutuyon evdeeeeeeeee? Ben onla aynı odaya hayatta girmemmmm
    usta korkma yemez vaLLa seni kendısı sadece ot yiyor

    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlerken korktum bune enteresan bir canlidir
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başı balığa benziyor Comodo Ejderi Yokmu yav en ilginç bulduğum hayvanlardan biridir
    usta Comodo Ejderi Saldırgan Bir Hayvan Üstelik etle besleniyor onu beslemek ıcın maddi yönden cok ıyı olacaksın ve ona ayrı kafes yaptırman gerek doğal ortam tarzında
  • 18-06-2010, 04:31:11
    #38
    BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta korkma yemez vaLLa seni kendısı sadece ot yiyor





    usta Comodo Ejderi Saldırgan Bir Hayvan Üstelik etle besleniyor onu beslemek ıcın maddi yönden cok ıyı olacaksın ve ona ayrı kafes yaptırman gerek doğal ortam tarzında
    tamam memati sen git dinlen biraz.
  • 18-06-2010, 04:33:21
    #39
    BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta Comodo Ejderi Saldırgan Bir Hayvan Üstelik etle besleniyor onu beslemek ıcın maddi yönden cok ıyı olacaksın ve ona ayrı kafes yaptırman gerek doğal ortam tarzında

    Biliyorum... Bir dönem çok araştırdım bu canavarı
    Filmi falanda vardı hatta. Derisi zehirli zırhla kaplı diye biliyorum Sende şöyle şakalar yapıyormusun hocam "amigo amiii bass tut tutt oğlum"
  • 18-06-2010, 07:50:35
    #40
    Abi ne kertenkelesi bu bildiğin ejderha Fotoğrafta pek bi' şirindi, şimdi tırstım almayım ben, kalsın.
  • 18-06-2010, 08:37:40
    #41
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ne kertenkelesi bu bildiğin ejderha Fotoğrafta pek bi' şirindi, şimdi tırstım almayım ben, kalsın.
    Fotoğraftaki yine küçük 1,5 M falan En büyükleri 5 M oluyor
  • 18-06-2010, 08:46:25
    #42
    DehÅŸet birÅŸey
  • 18-06-2010, 09:20:48
    #43
    Bittim bu hayvana ya çok şeker duruşundaki asalette hayran bırakıcı, gerçekten bende düşünmeye başladım hocam benim kedilerim vardı beraber yatardık geceleri sende bu hayvanla yatmıyorsun insallah
  • 18-06-2010, 10:00:43
    #44
    Arkadasim bu ucuyor mu ?
    Saka bi yana bende cok severim bu iguanalari... Birazdaha buyusun ejderha diye gezdirirsin yaninda..
  • 18-06-2010, 10:03:53
    #45
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    ismi velociraptor onun

    velociraptor.com senelerdir takip ediyorum, tam düşecekken uzatıyor sahibi