• 18-06-2010, 10:08:52
    #46
    Ben güvercinlerimin videosunu çeksem... (Herkes güvercin besler diye korkuyorum)
  • 18-06-2010, 10:25:46
    #47
    yok artık lebron jeyms
  • 18-06-2010, 13:46:04
    #48
    Üyeliği durduruldu
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraftaki yine küçük 1,5 M falan En büyükleri 5 M oluyor
    evet kardeş cinslerine göre büyüyorlar ben 3 metre olanını gormustum kuş adasında bir adamın bahcesınde görünce şok oLdum
  • 18-06-2010, 15:23:59
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Aman Allahım
  • 18-06-2010, 15:48:07
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WC'de tutmak ne kadar doğru? Hayvan hakkında en ufak bilgim yok ama doğada olması gerek hayvanları evlere hapis edilmesine karşıyım, mutlaka hergün doğaya çıkması. Örneğin özentilik üzere köpek alanlar en gıcık olduklarımdır, belediyelerin hayvan barınakları yavruyken 1000$ 2000$a satılan hayvanlarla dolu.
  • 18-06-2010, 16:01:15
    #51
    Üyeliği durduruldu
    pokemon gibi aynı balbazara benziyor
  • 18-06-2010, 16:17:11
    #52
    Üyeliği durduruldu
    sürüngenlere karşı olan fobimden dolayı, ilk 3 sn izledim direk kalktım pc başından abi ben onla aynı evde asla yaşıyamam nasıl bir fantazidir anlamam ki git kedi köpek besle yaw :P
  • 18-06-2010, 17:05:58
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WC'de tutmak ne kadar doğru? Hayvan hakkında en ufak bilgim yok ama doğada olması gerek hayvanları evlere hapis edilmesine karşıyım, mutlaka hergün doğaya çıkması. Örneğin özentilik üzere köpek alanlar en gıcık olduklarımdır, belediyelerin hayvan barınakları yavruyken 1000$ 2000$a satılan hayvanlarla dolu.
    ben soylemekden bıktım sizler hala wc demekden bıkmadınız ya orası banyo hem ayrıca banyoda degıl kendı kafesı var hayvanın banyoya ne için gideriz temızlenmek ıcın oda temızlenmek ıcın banyoya gitti bizde o sırada cektık yaff
  • 18-06-2010, 17:07:03
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Bu insansa ben hayvanım