• 18-06-2010, 17:16:52
    #55
    Sanırım moda bu hayvanı beslemek. Bugün bir petşop önünden geçerken akvaryum içinde gördüm ufağını. Marula saldırmış yiyordu. Çok ufak ve savunmasızdı. Bana videoda falan sevimsiz gelmişti ancak durdum bir süre izledim. O da Allahın yarattığı şirin bir canlı. Kendi halinde bir hayatı var.

    Gözleriyle bi bakıyor İnsan sever elbet de. Bizim 2 yaşında su kaplumbağamız bile onunla konuştuğumuzda bizi dinliyor.

    Hayvanları koruyalım, sevelim
  • 18-06-2010, 17:21:00
    #56
    Yaradılanı severiz yaradandan ötürü
    bunu agugugu diyede sevilmez kii bu..
    valla cesaretinizden ve iguana sevginize hayran kaldm tekrar tekrar
  • 18-06-2010, 17:33:20
    #57
    Reveloper
    ben balığı zor besliyorum adam eve iguana almış ya
  • 18-06-2010, 17:40:16
    #58
    BU adamı yer vallaha
  • 18-06-2010, 17:55:28
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende su kaplumbagası var hocam 2tane 6yıldır beslıyorum ıguanayla onları aynı kafese koyfam bısey olurmu bı kısmı su bı kısmı normal ?
  • 18-06-2010, 17:57:51
    #60
    Abi bu nasıl bir şey ya.

    Çok soğuk ve sinsi duruyor.

    Tisah timsah bu
  • 18-06-2010, 18:03:36
    #61
    Hocam neresi tatlı bu hayvanın hani küçük olsa bi nebze şirinmiş dersin de bu ejderha gibi olmuş. Biraz daha büyürse gece seni yer bak buraya yazıyorum
  • 18-06-2010, 18:12:41
    #62
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım moda bu hayvanı beslemek. Bugün bir petşop önünden geçerken akvaryum içinde gördüm ufağını. Marula saldırmış yiyordu. Çok ufak ve savunmasızdı. Bana videoda falan sevimsiz gelmişti ancak durdum bir süre izledim. O da Allahın yarattığı şirin bir canlı. Kendi halinde bir hayatı var.

    Gözleriyle bi bakıyor İnsan sever elbet de. Bizim 2 yaşında su kaplumbağamız bile onunla konuştuğumuzda bizi dinliyor.

    Hayvanları koruyalım, sevelim
    Tamam doğum gününde 1.5 metre olanından hediye alıyorum sana
  • 18-06-2010, 18:29:29
    #63
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam doğum gününde 1.5 metre olanından hediye alıyorum sana
    15 gün gecikmeli bir hediye ama olsun 1 sene bekleyecek miyiz. Adresimi pm attım haydi al iguanamı