Sanırım moda bu hayvanı beslemek. Bugün bir petşop önünden geçerken akvaryum içinde gördüm ufağını. Marula saldırmış yiyordu. Çok ufak ve savunmasızdı. Bana videoda falan sevimsiz gelmişti ancak durdum bir süre izledim. O da Allahın yarattığı şirin bir canlı. Kendi halinde bir hayatı var.

Gözleriyle bi bakıyor İnsan sever elbet de. Bizim 2 yaşında su kaplumbağamız bile onunla konuştuğumuzda bizi dinliyor.

Hayvanları koruyalım, sevelim