WC'de tutmak ne kadar doğru? Hayvan hakkında en ufak bilgim yok ama doğada olması gerek hayvanları evlere hapis edilmesine karşıyım, mutlaka hergün doğaya çıkması. Örneğin özentilik üzere köpek alanlar en gıcık olduklarımdır, belediyelerin hayvan barınakları yavruyken 1000$ 2000$a satılan hayvanlarla dolu.
ben soylemekden bıktım sizler hala wc demekden bıkmadınız ya orası banyo hem ayrıca banyoda degıl kendı kafesı var hayvanın banyoya ne için gideriz temızlenmek ıcın oda temızlenmek ıcın banyoya gitti bizde o sırada cektık yaff