BekirARSLAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben soylemekden bıktım sizler hala wc demekden bıkmadınız ya orası banyo hem ayrıca banyoda degıl kendı kafesı var hayvanın banyoya ne için gideriz temızlenmek ıcın oda temızlenmek ıcın banyoya gitti bizde o sırada cektık yaff
Ben daha önceki konuyu okumadım, daha doğrusu görmedim ayrı ayrı Rocky I, II, III gibi seri yapan başlıkları takip edemiyorum nyse fazla sinir kalbe iyi gelmez sakin ol Iguanan pek tatlı demek isterdim ama zevkler ve renkler işte tartışılmıyor, allah uzun ömür versin.