Anket Sizce Türkiye İsrail e nasıl yanıt vermeli?
Toplam Katılımcı Sayısı: 91
Sizce Türkiye İsrail e nasıl yanıt vermeli?
İsrail ile savaşalım
%54,95 (50 Oy)
Tüm ticari ilişkiler sona erdirelim
%20,88 (19 Oy)
Diplomatik yollardan baskı yaratalım
%24,18 (22 Oy)
  • 31-05-2010, 21:27:51
    #19
    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye savaşmak için çok geride kalmış bir ülke tek başına savaş açamaz çünkü İsrail resmen kucagında bir arkadaşım tek bir telefonla ekonomiyi yerle bir edecegini söylemiş tek o yöndende ileride degiler bir çok yönden ilerdeler 5 veya 6 milyonluk bir ülke evet ama çok gelişmiş bir ülke zamanında bizim yurdumuzun insanı arkasını fazla dayamasaydı İsraile bu noktaya gelmeyecekti.Savaşıldıgı taktir iran ve bir çok müslüman ülkesi destek verirse İsrail 1 saate tarihi olur buda gerçektir.Bir çok yorum yapabiliriz ama sonucunda söyledigimizle kalırız ancak Başbakan rahatsız olmasın yatagında yatsın biz konuşup tartışalım.
    Bizi dünya savaşında arkamızda vuran araplar mı yardım edicek ?
  • 31-05-2010, 21:28:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bunlarında eklenmesini rica ediyorum.

    Evini yakalım , şişe takalım, piliç yapalım ... .
  • 31-05-2010, 21:32:49
    #21
    ya arkadaşlar 100 tane F-16 İle İsrailin Askeri Üssünü 1 saate yerlebir ederiz... elegeçiririz ama sonra tüm dünya bize karşı tavır alır bu sefer
  • 31-05-2010, 21:35:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar 100 tane F-16 İle İsrailin Askeri Üssünü 1 saate yerlebir ederiz... elegeçiririz ama sonra tüm dünya bize karşı tavır alır bu sefer
    hayal gücün çok küvvetli.
  • 31-05-2010, 21:38:03
    #23
    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye savaşmak için çok geride kalmış bir ülke tek başına savaş açamaz çünkü İsrail resmen kucagında bir arkadaşım tek bir telefonla ekonomiyi yerle bir edecegini söylemiş tek o yöndende ileride degiler bir çok yönden ilerdeler 5 veya 6 milyonluk bir ülke evet ama çok gelişmiş bir ülke zamanında bizim yurdumuzun insanı arkasını fazla dayamasaydı İsraile bu noktaya gelmeyecekti.Savaşıldıgı taktir iran ve bir çok müslüman ülkesi destek verirse İsrail 1 saate tarihi olur buda gerçektir.Bir çok yorum yapabiliriz ama sonucunda söyledigimizle kalırız ancak Başbakan rahatsız olmasın yatagında yatsın biz konuşup tartışalım.
    Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur kaç Müslüman ülke destek verecek ?

    Savaşırsak diğer ülkeler en başta abd müdahale eder

    Tüm ticari ilişkiler sona erdirelim ve hiçbir israiiliyi Ülkemize almayalım.
  • 31-05-2010, 21:39:03
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar 100 tane F-16 İle İsrailin Askeri Üssünü 1 saate yerlebir ederiz... elegeçiririz ama sonra tüm dünya bize karşı tavır alır bu sefer
    Yazmıyım diyorum ama duramıyorum ki keşke herşey okadar kolay olsa önce, F16'ların nereden aldığımıza ve modernize ettirdiğimize bakın derim. F16 İsrail uçaklarını düşman olarak bile görmeye bilir, bunlar kırılmıştı ama malesef şehit oldular sözde intiharla
  • 31-05-2010, 21:40:36
    #25
    Üyeliği durduruldu
    mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtsız kalmayacak derken hiçbişey kastetmiyor. Sadece lafla kalacak bişey. Şimdi Başbakanda insanlık, barış vs. vs. diyecek ama yine hiçbişey yok. İsrail yine free takılacak.
    Aynen bu, icraat yok varsada hani nerede ? savaşmaksa savaşarız, Türk milleti olarak eminim savaştak kaçacak değiliz.
  • 31-05-2010, 22:56:53
    #26
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmıyım diyorum ama duramıyorum ki keşke herşey okadar kolay olsa önce, F16'ların nereden aldığımıza ve modernize ettirdiğimize bakın derim. F16 İsrail uçaklarını düşman olarak bile görmeye bilir, bunlar kırılmıştı ama malesef şehit oldular sözde intiharla
    Aynen bende yazmayım diyorum ama adamlar bize 10 sene önce ürettiği teknolojiyi yeni satıyor hadi askere alanda yendik ne olacak Amerika Irak gibi savunmasız bir ülkeye bile savaş açtığı halde bir dünya para harcadı bugün savaş açmak kazanmak değil daha çok kaybetmektir zaten bizi bu bataklığa çekmek isteyenler başardılar sonumuz hayrola
  • 31-05-2010, 23:02:41
    #27
    İsrali bu kadar güçlü görmeyin.Tek güçlü oldugu yanları avrupa siyasetini benimsemiş olmaları ve tüm avrupa köpeklerinin birbirlerine yaptıgı ****** işler sonucu yüksek ekonomiye sahip olması.
    Türk Silahlı Kuvvetler dünyanın en güçlü ordularından birisidir.Hem teknolojik hemde asker bakımından.Ancak önemli olan büyük bir güce sahip olmak degil elinde gücü nasıl kullanacagındır.
    Bu politikayla bu koca ordu hiç bir şey yapamaz.

    Ayrıca isralin arkasında amerika olması hiçbirşeyi değiştirmez.Siz sanıyormusunuz ki biz tek kalacağız ? Bugün amerika ve israil düşmanı kaç kişi var.Ha şunuda belirtelim atom bombası olayına kafanızı pek yormayın.Öyle bir şey olursa bu sefer 3.dünya savaşı çıkar.

    Tek korkulacak şey şudur

    apo şey demişti ; darbe veya savaş günü tüm kürt halkı sokaklara...

    Eger bir savaş olursa bu asker iç savaşımı bastıracak yoksa dış savaştamı galip gelmeye çalışacak ? Bence tek korkunuz bu olsun