Yazmıyım diyorum ama duramıyorum ki keşke herşey okadar kolay olsa önce, F16'ların nereden aldığımıza ve modernize ettirdiğimize bakın derim. F16 İsrail uçaklarını düşman olarak bile görmeye bilir, bunlar kırılmıştı ama malesef şehit oldular sözde intiharla
Aynen bende yazmayım diyorum ama adamlar bize 10 sene önce ürettiği teknolojiyi yeni satıyor hadi askere alanda yendik ne olacak Amerika Irak gibi savunmasız bir ülkeye bile savaş açtığı halde bir dünya para harcadı bugün savaş açmak kazanmak değil daha çok kaybetmektir zaten bizi bu bataklığa çekmek isteyenler başardılar sonumuz hayrola