DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye savaşmak için çok geride kalmış bir ülke tek başına savaş açamaz çünkü İsrail resmen kucagında bir arkadaşım tek bir telefonla ekonomiyi yerle bir edecegini söylemiş tek o yöndende ileride degiler bir çok yönden ilerdeler 5 veya 6 milyonluk bir ülke evet ama çok gelişmiş bir ülke zamanında bizim yurdumuzun insanı arkasını fazla dayamasaydı İsraile bu noktaya gelmeyecekti.Savaşıldıgı taktir iran ve bir çok müslüman ülkesi destek verirse İsrail 1 saate tarihi olur buda gerçektir.Bir çok yorum yapabiliriz ama sonucunda söyledigimizle kalırız ancak Başbakan rahatsız olmasın yatagında yatsın biz konuşup tartışalım.
Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur kaç Müslüman ülke destek verecek ?

Savaşırsak diğer ülkeler en başta abd müdahale eder

Tüm ticari ilişkiler sona erdirelim ve hiçbir israiiliyi Ülkemize almayalım.