Yahu 10 dakikada olacak işler falan demiş bazıları.Olası Türkiye-İsrail savaşı dünya savaşı çıkarır , mantıklı olun biraz.
İsrail arkasına : ABD .
Karşıda ABD var diye Rusya Türkiye'yi destekleyecektir.İran'da Türkiye'ye destek verse bu zincir böyle devam eder.Düşünün ondan sonra dünyanın halini.Hergün biyerlerde atom bombaları patlar.
Tarih 1300ler falan olsa alırız elimize kılıçları yarım saate ne israil kalır ne başka bişey
O Teknoloji olmadan önceydi, Adamlar 1 atom bombası ile kilometrelerce yok ediyorlar yaşamı. Sen daha gemilerle varmadan, Adamlar türkiye yi yok eder.
Türkiyeyi yok mu eder (: komik olmayın.. İsrail kim ki ? bir avuç köpek.. sadece f16larımız israil bir gecede haritadan siler.. Türkiyenin ordu gücünü bilmiyorsunuz galiba.. Herkes Türk ordusunu imrenirken nasıl Türkiye yok olur.. Düşündünüz mü hiç.. Türkiye'yle savaşmak az önce birininde dediği gibi 3.dünya savaşının başlaması demektir.. İran'a bak.. Adam İsrail'e sizi yerle bir ederiz yorumu yaptılar.. 2 saatte yaparlar hemde.. İsrailde ne teknoloji varmış çok merak ettim.. Ordumuz olmasa bile biz Türk gençleri olarak Türkiye'nin yok olmasına izin verirmiyiz.. Nasıl bir milletten geldiğimizi bilmiyor musunuz ??? Osmanlı Torunlarıyız biz.. Kimse küçümsemesin..!
Yahu 10 dakikada olacak işler falan demiş bazıları.Olası Türkiye-İsrail savaşı dünya savaşı çıkarır , mantıklı olun biraz.
İsrail arkasına : ABD .
Karşıda ABD var diye Rusya Türkiye'yi destekleyecektir.İran'da Türkiye'ye destek verse bu zincir böyle devam eder.Düşünün ondan sonra dünyanın halini.Hergün biyerlerde atom bombaları patlar.
Evet ve ayrıca artık atom bombaları 50yıl önceki gibi değil, bir ülkeyi götürebilecek kadar güçlüdür. Bu dünya yaşanmaz hale gelir. Hadi insanları kenara koy bina felan yapılır tekrarda Sebze meyve felan zor çıkar.
Yahu 10 dakikada olacak işler falan demiş bazıları.Olası Türkiye-İsrail savaşı dünya savaşı çıkarır , mantıklı olun biraz.
İsrail arkasına : ABD .
Karşıda ABD var diye Rusya Türkiye'yi destekleyecektir.İran'da Türkiye'ye destek verse bu zincir böyle devam eder.Düşünün ondan sonra dünyanın halini.Hergün biyerlerde atom bombaları patlar.
Amerika çıkarlar ülkesidir Eğer Türkiye İsraile savaş açarsa Türkiyenin, İsraili birkaç günde yok edeceğini çok iyi bilir.Amerika her zaman çıkarları doğrultusunda adımlar atar.Ne kadar yakın olsalar da devletlerin kardeşliği olmaz.Bir savaş esnasında İsraili ezecek bir Türkiyeyi, Amerika mutlaka destekleyecektir çünkü çıkarları gereği böyle yapmalıdır.
Amerika çıkarlar ülkesidir Eğer Türkiye İsraile savaş açarsa Türkiyenin, İsraili birkaç günde yok edeceğini çok iyi bilir.Amerika her zaman çıkarları doğrultusunda adımlar atar.Ne kadar yakın olsalar da devletlerin kardeşliği olmaz.Bir savaş esnasında İsraili ezecek bir Türkiyeyi, Amerika mutlaka destekleyecektir çünkü çıkarları gereği böyle yapmalıdır.
Aynen katılıyorum.. Amerika, İsrail değilde Türkiye'yi destekler olası bir durumda.. Çünkü İsrailden çok Türkiye'ye ihtiyacı vardır.. Olası bir İsrail-Türkiye Savaşında İsrail yalnız kalacaktır..