Anket Sizce Türkiye İsrail e nasıl yanıt vermeli?
Toplam Katılımcı Sayısı: 91
Sizce Türkiye İsrail e nasıl yanıt vermeli?
İsrail ile savaşalım
%54,95 (50 Oy)
Tüm ticari ilişkiler sona erdirelim
%20,88 (19 Oy)
Diplomatik yollardan baskı yaratalım
%24,18 (22 Oy)
  • 01-06-2010, 01:00:37
    #64
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran'ın VURURUZ lafı yeter İran abd ye kafa tutmuş ülkedir nükleer silahlarıyla. İsrail nedir ki.
    Yürek İSTER ; AHMET başkanın bir sözünü hatırlatırım.

    Hey ABD ! Sizin dedeleriniz bile giremedi İran'a ! Sizmi gireceksiniz ?
  • 01-06-2010, 01:05:10
    #65
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Ya Rab !
    İsrail ve yandaşlarını ıslah et !
    Eğer ıslah olmuyorlarsa,
    Ey yerlerin ve göklerin tek hakimi olan ve intikam alanların en hayırlısı olan Rabbim !
    Helak et Ya Rab !

    Amin...
  • 01-06-2010, 01:05:33
    #66
    İsrail ile savaşalım 40 kişi oy vermiş arkadaşlar iyimisiniz siz ya

    Ya bu savaş Zimbabve ile olsun İsrail ile olsun mesele güç değilki.
    Eskide kaldı o kılıç kalkan devri milyonlarca mahsum insan ölebilir.
    Bunların büyük kısmı yakınlarınız olabilir hemde oturdukları yerden savaşarakta değil.
    Savaşı basit birşey sanıyosunuz heralde age of empires daki gibi ordular konya ovasında toplanıcak en son kim sağ kalırsa o kazanıcak ?
    Yapmayın arkadaşlar

    He birde şöyle bir durum var siz Türkiyeyi çok küçümsüyorsunuz.
    Türkiye bulunduğu yer itibariyle ve askeri gücü itibariyle dünyanın en önemli ülkerinden birisidir !

    Konu İsrail üstünden tartışılıyor ondan bir örnek veriyim.
    İsrail nufusunun %24 ü asker Türkiye de ise bu oran %7 civarı.
    Aradaki bu 3.5 - 4 kat farka rağmen Türkiyenin askeri ordusu İsrail ordusunun yaklaşık 5 katıdır.

    He teknolojiden vs. bahsediyoruz ama her ülke açıklayacak değil benim şu bombam var şu kadar cartım var curtum var diye.
    Türkiye Cumhuriyeti kendisini korumak için gerekli tüm teşizata sahiptir ben buna eminim.
    Teknolojik ve askeri güç olarak geride olduğumuzu düşünmüyorum.
    Hadi öyle diyelim savaş karada kazanılır ötesi yok.
  • 01-06-2010, 01:21:49
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Rab !
    İsrail ve yandaşlarını ıslah et !
    Eğer ıslah olmuyorlarsa,
    Ey yerlerin ve göklerin tek hakimi olan ve intikam alanların en hayırlısı olan Rabbim !
    Helak et Ya Rab !

    Amin...
    Amin..
  • 01-06-2010, 01:23:18
    #68
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail ile savaşalım 40 kişi oy vermiş arkadaşlar iyimisiniz siz ya

    Ya bu savaş Zimbabve ile olsun İsrail ile olsun mesele güç değilki.
    Eskide kaldı o kılıç kalkan devri milyonlarca mahsum insan ölebilir.
    Bunların büyük kısmı yakınlarınız olabilir hemde oturdukları yerden savaşarakta değil.
    Savaşı basit birşey sanıyosunuz heralde age of empires daki gibi ordular konya ovasında toplanıcak en son kim sağ kalırsa o kazanıcak ?
    Yapmayın arkadaşlar

    He birde şöyle bir durum var siz Türkiyeyi çok küçümsüyorsunuz.
    Türkiye bulunduğu yer itibariyle ve askeri gücü itibariyle dünyanın en önemli ülkerinden birisidir !

    Konu İsrail üstünden tartışılıyor ondan bir örnek veriyim.
    İsrail nufusunun %24 ü asker Türkiye de ise bu oran %7 civarı.
    Aradaki bu 3.5 - 4 kat farka rağmen Türkiyenin askeri ordusu İsrail ordusunun yaklaşık 5 katıdır.

    He teknolojiden vs. bahsediyoruz ama her ülke açıklayacak değil benim şu bombam var şu kadar cartım var curtum var diye.
    Türkiye Cumhuriyeti kendisini korumak için gerekli tüm teşizata sahiptir ben buna eminim.
    Teknolojik ve askeri güç olarak geride olduğumuzu düşünmüyorum.
    Hadi öyle diyelim savaş karada kazanılır ötesi yok.

    Biraz şeyden geliyor bu rahatlık hani pkk ile çatışmalarımız hep dağlarda ya haliyle merkezde kimse birşeyden etkilenmiyor tek tük olağanüstü olaylar dışında ondan sanıyorlar ki öyle dağda tepede savaşılcak diğer hiçbiryere birşey olmayacak.Birde sanılıyor ki sadece israil-Türkiye savaşı olacak yok böyle şeyler Türkiye savaşa girmez kolay kolay normalde sempati duymamama rağmen şuana kadar izlenen politika bence doğru olandır hükümet tarafından.Kimse ulusunu savaşa sokmaz öyle delikanlılık yapıp hee eğer biri bizim sınırlarımıza girerse bu ayrı tabi savaş son çaredir.Eğer savaşıcaksak kimse kusura bakmasın askerimizin başına çuval takıldığında savaşıcaktık bence o daha savaş sebebidir bizi asıl temsil eden Türk askeridir bizim askerimiz götürüyor olsaydı o gemiyi israil askerine karşılık vermeyeceğinden çatışma çıkmaz ölen olmazdı ama bireysel hareket edilince olanlar olmuş tabi bu israili haklı çıkarmaz ama bireysel hareket olduğu çok açık soğukkanlı davranılsa enfazla o gemi orda alıkoyulurdu o çektikleri limana herkes sağ olarak gelir ve iade edilirdi biz bu tartışmayı kimse ölmemiş olarak yapardık keşke keşke.
  • 01-06-2010, 03:05:05
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kıbrıs örneği veriliyor ama kaç kişi düşündü ozaman ki şartlala şimdili şartlar ne?

    Allah aşkına çıkın şu Kurtlar Vadisi ve Oyun dünyasından, Ozaman dünya ülkeler tarafından yönetiliyordu bugün şirketler tarafından yönetiliyor. Savaşlar artık ekonomik güçle değil ne kadar çok uluslarası firman varsa dünya çapında okadar güçlüsün.

    Yazacaklarım belki komplo teorisi gelebilir ama gerçekler. Bende buradaki en çok üzülen kişi kadar üzdüldüm, bir çoğunuz burada sinirlenirken ben haberi izlerken gözlerim doldu, sadece insan oldukları için...

    %lik askeri hesaplar eskidendi arkadaşlar, İngilitere ve Amerikan ekonomileri kimlerin elinde? Öncelikle İsrail ve Arapların elinde dünyanın en büyük yiyecekden - silah şirketleri hepsi bunların elinde, ve parlementolarının içindeki satılık siyasetçileri saymıyorum bile. Biz sadece İsrailimi karşımıza alıcaz? Hayır böyle bir durumda bizim kötü günümüzü bekleyen tüm Avrupa belki Doğudan eskiden dost olan şimdi düşman olacaklar olacaktır.

    Peki bizim ekonomimiz ne alemde? Ben halen ekonominin sağlam olduğunu düşünmüyorum ve şuan görüyorum ki boykot hazırlığındayız tamam boykot güzeldir ama bu ürünler bize yurt dışından gelmiyor ki burada üretliyor, sizin babalarınız, abileriniz çalışıp üretiyor. Şimdi boykot ettin diyelim eee bu firmalar hadi iflas etmez kolay kolay ama etti diyelim hiç yoksa bugün sayılan şirketlerde en az 2milyon kişi dolaylı olarak çalışıyor. Yani en az 6-7 Milyonu kişiyi etkiler bu olay, daha bu devlet çalışınına düzgün bakamazken, işsiz kalana nasıl bakacak?

    Filistinler bizim din kardeşim buna hiç bir sözüm yok, benimde 1-2 arkadaşım var çok iyi çocuklar ama şimdi ben işsiz kalıp aileme bakamıyıp ele muhtaç edersem, ne olacak? Hangi Arap devleti gelip gelecek açığı kapatacak, şuan yatırım yapanlara bakmayın 1 koyup 100 götürüyolar. İnan yazmak istemiyorum ortada çok büyük acı var, bile bile ölüme gönderilmiş insanlar var ama bazı arkadaşlarımız hiç bir bilgi sahibi olmadan, sadece çevresinden duydukları ile etrafındakilerini provake ediyor.

    Yabancı kanalları izliyorum arada bakıyorum, inanın bu konu konuşuluyor ama çok yüzeysel yani günlük bir olay gibi geçip gidecek onlara, birbirlerimizi kırmadan güzelce konuşalım. Bu forumda kimse yardım etmeyelim demedi zaten ama niye biz biranda garantör olarak bir rol alıyoruz, bizden ve İrandan önce bunu yapması gereken en başta Mısır ve Suudiler var. İşte çıkarlarından dolayı elleri kımıldamıyor...

    Lütfen biraz gerçekçi düşünün kimsenin şuan ülkeyi daha gerilime ve bilinmez bir girdaba sokmaya hakkı yok. Ağzıma geçmişde yaşananlarla ilgili bazı cümleler geliyor ama bugünkü vefat eden iyi niyetli 19 kişiye saygımdan dolayı yazmak istemiyorum. Sadece ülkem ve vatandaşım için en iyisi neyse o olsun istiyorum...
  • 01-06-2010, 03:48:08
    #70
    Bizim ülke ne kadar saldırganmış diyesim geliyor oy sonuçlarına bakınca. En büyük savaşları kazanan liderlere danışın bakalım onlar bile kan dökülsün istemermiydi. Savaşı ilk önce diplomatik yoldan zararsız şekilde akıl ile başlatmalısınız derlerdi eminim. Sonuçta illaki birileri savaş istiyor, can istiyor, kan dökmek istiyor diye bu hırs'a kapılıp sizde bu sefil düşüncenin ortağı olmayın.

    “Kim zerre miktarı hayır işlerse onun karşılığını görür. Kim de zerre kadar şer işlemişse onun karşılığını görür.” (Zilzal, 99/7-8) ayeti
  • 01-06-2010, 04:03:30
    #71
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Somut adımlar atılmalı israil dünya kamuoyunda suçunu kabul edip köpekliğini anlayana kadar baskı kurulmalı.Ayrıca bizim sınırlarımızdan bir israil kuşu bile geçse anında yok edilmeli..Dişe diş kana kan yoksa bunların yaptıkları yanlarına kar kaldığı gibi cesaretleri de artıyor.

    Ayrıca filistinle Türkiye anlaşma yapmalı Filistin resmen Türkiye koruyuculuğuna geçmeli.O zaman gitsin de bebek katilliği yapsın kolaysa......
    Turkiye once 1000 askeri ile ozel olarak koruyup her hafta avukat gorusmelerinde orgutunu yoneten derin devletin ve dis ulke gizli servislerinin piyonu olan bebek katiline baksin,kurd ve kibris sorununu yillardir cozemediler birde filistin nin koruyuculugunu ustlenirse siz o zaman seyredin gumburtuyu.Hukumet in bu olayla soyledigi hic bir sozu ciddiye almiyorum zamaninda baslarina torba gecirilen askerlerimiz icin ne yapildi yada yaptilar ? Madem hukumet o kadar ciddi ilk adim olarak Israil ile yapilmis butun askeri ve ticari anlasmalari iptal etsinde gorelim.
  • 01-06-2010, 11:22:54
    #72
    Yazmak istemedim ama

    öncelikle israili veya dünyanın diğer ülkelerini gözünde büyüten arkadaşlar gibi fikirlere sahip kişiler varken ülke doğal olarak ilerleyemez israil ve benzeri ülkelerin gölgeleri altında yaşamaya mahkum olursunuz hayatınız boyunca. Makum

    Şuan Türkiye üzerinde oynanan oyunun farkında değilseniz oturun bir düşünün

    Çok eski değil bundan kısa bir süre önce yugoslavya da yapılan şey şuan bizim ülkemize uygulanıyor bir iç savaş çıkması için çaba gösteriyor sizin bu çekindiğiniz ülkeler tarafından peki iç savaş çıkması bu kişilere ne getirir.

    Bugün kosova yı örnek verirsek barış gücü askerleri kosova da peki amerikanın göndermiş olduğu barış gücü askerleri kosovanın nerelerinde.?

    peki şuan ülkemizin herşeyinin satıldığının farkında mısınız?

    telekom + tekel + doğal gaz + tedaş + barajlar + limanlar + daha aklıma gelmeyen pek çok şey : dönüp bana devlet iş veren değildir demeyin bunun farkındayım ama yapılan özelleştirmelerin farkında olalım lütfen.!

    ve

    bizim ülkemizin ne kadar güçlü olduğunu anlayamayan insanlara iman gücü olan bir milletiz herşeyin teknoloji ile bittiğini düşünen arkadaşlar içinizde hiç mi kıpırtı yok hiçmi içiniz cızzz etmiyor.

    benim ecdadım yüzyıllar boyu sıfır imkanlarla ellerinde hiçbirşey yokken dünyaya hükmetmişler sen bugün elinde bu kadar güç varken korkuyorsun

    yukarıda bir arkadaş yazmış sabah okula okumak için değil kızlara nasıl daha iyi görünüyorum zihniyeti ile kalkıp giden gençlerle mi bu işler yapılacak şükürler olsun bu zihniyette olan 5 kişi varsa adam gibi adam diyebileceğimiz 500 kişi var ama insan inanacak ve etrafına iyi bakacak.

    Bir söz duymuştum devrim yatak odasında başlar bence güzel ve doğru bir söz önce kendi ailene çevrene kardeşine arkadaşına bak.

    Lütfen diyorum

    TÜRKİYE güzel ülkemi küçümsemeyin savaşa girmek isteyip girdiği her savaşı kazanabilecek bir güçtedir.

    son olarak

    her gün masum insanlar öleceğine bir kere ölürüz her gün göz yaşı dökmektense döner bir kere göz yaşı dökeriz ve yüce ALLAH ın izniyle gelecek torunlarımıza temiz bir yer bırakırız.

    Benim Nacizane Fikrim