mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıtsız kalmayacak derken hiçbişey kastetmiyor. Sadece lafla kalacak bişey. Şimdi Başbakanda insanlık, barış vs. vs. diyecek ama yine hiçbişey yok. İsrail yine free takılacak.
Aynen bu, icraat yok varsada hani nerede ? savaşmaksa savaşarız, Türk milleti olarak eminim savaştak kaçacak değiliz.