• 24-04-2010, 00:04:50
    #1
    Merhabalar ;
    Yarın Nokia 5800 Express Music almayı düşünüyorum,kullananlardan telefon hakkında ayrıntılı bilgi almak istiyorum.Kullananlar telefon hakkında yorumlarını yazabilirlerse çok iyi olur.Veya bunun fiyatında olan daha güzel bir telefon önerebilecek varsa çekinmeden önerebilir.Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.



  • 24-04-2010, 00:05:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eski telm gayet guzel
  • 24-04-2010, 00:13:24
    #3
    MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;
    Yarın Nokia 5800 Express Music almayı düşünüyorum,kullananlardan telefon hakkında ayrıntılı bilgi almak istiyorum.Kullananlar telefon hakkında yorumlarını yazabilirlerse çok iyi olur.Veya bunun fiyatında olan daha güzel bir telefon önerebilecek varsa çekinmeden önerebilir.Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.



    Yav ben bitane böyle dokunmatik ekran aldım. Anahtarla aynı cebe koymuşum. Cebimden çıkardığımda ön camın ortadan ikiye yırtılmış olduğunu gördüm bi dahada dokunmatiklere tövbe ettim
  • 24-04-2010, 00:17:25
    #4
    suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski telm gayet guzel
    Hımm teşekkürler efendim

    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav ben bitane böyle dokunmatik ekran aldım. Anahtarla aynı cebe koymuşum. Cebimden çıkardığımda ön camın ortadan ikiye yırtılmış olduğunu gördüm bi dahada dokunmatiklere tövbe ettim
    Geçmiş olsun Korumak lazım dokunmatikler hassas telefon
  • 24-04-2010, 00:26:34
    #5
    MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı:
    Geçmiş olsun Korumak lazım dokunmatikler hassas telefon
    Ewt o yüzden gittim 5300 XPRESS MUSİC aldım. Rahatım şimdi taş gibi telefon alo diyormu diyor mesaj çekiyormu evet mp3 çalıyor oyun oynatıyormu kamerası varmı evet e daha ne olsun bluetooth bilem var
  • 24-04-2010, 01:03:36
    #6
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ewt o yüzden gittim 5300 XPRESS MUSİC aldım. Rahatım şimdi taş gibi telefon alo diyormu diyor mesaj çekiyormu evet mp3 çalıyor oyun oynatıyormu kamerası varmı evet e daha ne olsun bluetooth bilem var
    Hayırlı olsun
  • 24-04-2010, 01:04:56
    #7
    MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Ne hayırlı olsun'u 2 sene oldu telefonu alalı Ama hala taş gibi... Biraz ön camı kırıldı ama olsun
  • 24-04-2010, 01:06:09
    #8
    1 kez kullanma şansım oldu. Telefon gayet şık ve istediğim tüm özelliklere sahip bir tek eksi yanı sadece dokunmatik olması..
  • 24-04-2010, 01:07:10
    #9
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kez kullanma şansım oldu. Telefon gayet şık ve istediğim tüm özelliklere sahip bir tek eksi yanı sadece dokunmatik olması..
    Bir arkadaş daha benim gibi düşünüyor. Demekki doğru yoldayız Dokunmatik'e Hayır Kampanyasımı düzenlesek