netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kez kullanma şansım oldu. Telefon gayet şık ve istediğim tüm özelliklere sahip bir tek eksi yanı sadece dokunmatik olması..
Bir arkadaş daha benim gibi düşünüyor. Demekki doğru yoldayız Dokunmatik'e Hayır Kampanyasımı düzenlesek