suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski telm gayet guzel
Hımm teşekkürler efendim

_KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yav ben bitane böyle dokunmatik ekran aldım. Anahtarla aynı cebe koymuşum. Cebimden çıkardığımda ön camın ortadan ikiye yırtılmış olduğunu gördüm bi dahada dokunmatiklere tövbe ettim
Geçmiş olsun Korumak lazım dokunmatikler hassas telefon