• 25-04-2010, 04:05:29
    #19
    5800 xm aldım arkadaşlar Yorum yapanlara teşekkür ederim,telefon çok güzel her şeyini çok beğendim
  • 25-04-2010, 07:44:46
    #20
    Üyeliği durduruldu
    benim cogu arkadaşım cok severek aldılar ve memnunlar
  • 25-04-2010, 12:17:18
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nazar değmesin ben ve abim ikimizde kullanıyoruz memnunuz, o navigasyon özelliğini çok kullanıyor ben mp3 player ve wi-fi tavsiye ederim.
  • 25-04-2010, 15:11:24
    #22
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazar değmesin ben ve abim ikimizde kullanıyoruz memnunuz, o navigasyon özelliğini çok kullanıyor ben mp3 player ve wi-fi tavsiye ederim.
    Teşekkürler bende çok memnun kaldım
  • 25-04-2010, 17:58:33
    #23
    çok kalın, cep değil ankesörlü telefon mubarek. cepte o telefonu nasıl taşıyabiliyorsunuz şaşıyorum.
  • 25-04-2010, 18:22:42
    #24
    Hayırlı olsun arkadaşım. Ben de 2 ay önce aldım. 2 aydır kullanıyorum, henüz hiçbir sorun yaşamadım. İphone ile tabii ki de kıyaslanamaz ancak fiyatına göre düşününce çok iyi telefon. Ben çok memnunum üstelik isteklerimi de fazlasıyla karşılıyor. On numara telefon bence. Güle güle kullanınırsın, güle güle kullanırız inş.
  • 25-04-2010, 23:51:04
    #25
    v50 sürümü çıktı. Güncelleyin telefonunuzu :)
  • 26-04-2010, 00:43:07
    #26
    Bende 5800' ı satıp, 5730 almayı düşüyorum
  • 26-04-2010, 02:32:02
    #27
    İlginiz için teşekkürler, telefondan çok memnunum