Yorum yapanlara teşekkür ederim,telefon çok güzel her şeyini çok beğendim
Nokia 5800 Express Music nasıl bilirsiniz?
26
●5.717
- 25-04-2010, 15:11:24Teşekkürler bende çok memnun kaldımVenom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2010, 18:22:42Hayırlı olsun arkadaşım. Ben de 2 ay önce aldım. 2 aydır kullanıyorum, henüz hiçbir sorun yaşamadım. İphone ile tabii ki de kıyaslanamaz ancak fiyatına göre düşününce çok iyi telefon. Ben çok memnunum üstelik isteklerimi de fazlasıyla karşılıyor. On numara telefon bence. Güle güle kullanınırsın, güle güle kullanırız inş.