Hayırlı olsun arkadaşım. Ben de 2 ay önce aldım. 2 aydır kullanıyorum, henüz hiçbir sorun yaşamadım. İphone ile tabii ki de kıyaslanamaz ancak fiyatına göre düşününce çok iyi telefon. Ben çok memnunum üstelik isteklerimi de fazlasıyla karşılıyor. On numara telefon bence. Güle güle kullanınırsın, güle güle kullanırız inş.