Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nazar değmesin ben ve abim ikimizde kullanıyoruz memnunuz, o navigasyon özelliğini çok kullanıyor ben mp3 player ve wi-fi tavsiye ederim.
Teşekkürler bende çok memnun kaldım