Yinede zevk meselesi tartışılmaz
Nokia 5800 Express Music nasıl bilirsiniz?
26
●5.717
- 24-04-2010, 01:49:03Aradığın özellikleri bilmiyorum tam olarak ama benim aradığım bütün özellikler var. Kullanımı da gayet kolay. Dokunmatik kullanamam gibi bir düşüncem vardı ancak aldığım gibi gayet rahat bir şekilde kullanıyorum. Gerek interneti, gerek yardımcı programları açısından çok beğendim ve tavsiye ederim.
- 24-04-2010, 01:59:09Yorumun için teşekkürler,bu telefon hakkında 1 tane bile olumsuz yorum görmedim.Kesin alıcam arkadaşlarFeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2010, 09:40:36Bende var, pişmanım satıp bir an önce iphone almak istiyorum. Neden diye sorarsan. Benim istediğim telefonla eğlenmek. Yani oyun oynamak, müzik dinlemek vs. Müziği tamam güzel ama oyunları çok dandik. Dokunmatiği çok kötü. Multi touch olmadığı için internette gezmek eziyet. Üstüne 100 200 lira daha koyup ikinci el iphone 3g alırsan daha memnun olursun benden söylemesi. İkinci ele hiç girmiyim diyorsan sen bilirsin
- 24-04-2010, 11:11:12Evet tek eksik yanı multi touch olmaması,2. el almak istemiyorum.Bu telefonu alıcam ben kafaya koydumMiliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2010, 11:14:16Al... Alda gör ebenin tuş takımınıMehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak biz diyoruz sana memo İki dakikalık zevk uğruna samanlığı yakıcaksın Git normal camlı telefon al sonra anahtarla aynı cebe koyarsın falan .)
Bak biz diyoruz sana memo İki dakikalık zevk uğruna samanlığı yakıcaksın Git normal camlı telefon al sonra anahtarla aynı cebe koyarsın falan .)