• 24-04-2010, 01:21:58
    #10
    Bence dokunmatik daha iyi Yinede zevk meselesi tartışılmaz
  • 24-04-2010, 01:49:03
    #11
    Aradığın özellikleri bilmiyorum tam olarak ama benim aradığım bütün özellikler var. Kullanımı da gayet kolay. Dokunmatik kullanamam gibi bir düşüncem vardı ancak aldığım gibi gayet rahat bir şekilde kullanıyorum. Gerek interneti, gerek yardımcı programları açısından çok beğendim ve tavsiye ederim.
  • 24-04-2010, 01:59:09
    #12
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığın özellikleri bilmiyorum tam olarak ama benim aradığım bütün özellikler var. Kullanımı da gayet kolay. Dokunmatik kullanamam gibi bir düşüncem vardı ancak aldığım gibi gayet rahat bir şekilde kullanıyorum. Gerek interneti, gerek yardımcı programları açısından çok beğendim ve tavsiye ederim.
    Yorumun için teşekkürler,bu telefon hakkında 1 tane bile olumsuz yorum görmedim.Kesin alıcam arkadaşlar
  • 24-04-2010, 09:40:36
    #13
    Bende var, pişmanım satıp bir an önce iphone almak istiyorum. Neden diye sorarsan. Benim istediğim telefonla eğlenmek. Yani oyun oynamak, müzik dinlemek vs. Müziği tamam güzel ama oyunları çok dandik. Dokunmatiği çok kötü. Multi touch olmadığı için internette gezmek eziyet. Üstüne 100 200 lira daha koyup ikinci el iphone 3g alırsan daha memnun olursun benden söylemesi. İkinci ele hiç girmiyim diyorsan sen bilirsin
  • 24-04-2010, 11:11:12
    #14
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende var, pişmanım satıp bir an önce iphone almak istiyorum. Neden diye sorarsan. Benim istediğim telefonla eğlenmek. Yani oyun oynamak, müzik dinlemek vs. Müziği tamam güzel ama oyunları çok dandik. Dokunmatiği çok kötü. Multi touch olmadığı için internette gezmek eziyet. Üstüne 100 200 lira daha koyup ikinci el iphone 3g alırsan daha memnun olursun benden söylemesi. İkinci ele hiç girmiyim diyorsan sen bilirsin
    Evet tek eksik yanı multi touch olmaması,2. el almak istemiyorum.Bu telefonu alıcam ben kafaya koydum
  • 24-04-2010, 11:14:16
    #15
    MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet tek eksik yanı multi touch olmaması,2. el almak istemiyorum.Bu telefonu alıcam ben kafaya koydum
    Al... Alda gör ebenin tuş takımını Bak biz diyoruz sana memo İki dakikalık zevk uğruna samanlığı yakıcaksın Git normal camlı telefon al sonra anahtarla aynı cebe koyarsın falan .)
  • 24-04-2010, 14:09:31
    #16
    Meta ADS Hizmetleri
    Şuan ki esas kullandığım telefon.
    TURKCELL hattım bu telefonda Avea ise, bir başka dokunmatik, giorgio armani (samsung'da) hangisini alırsan al, ömür boyu rahat kullan
  • 24-04-2010, 17:40:51
    #17
    Bunun yerine 2. el iphone ya da Samsung monte felan alsan daha iidi Ama yine de hayirli olsun
  • 24-04-2010, 19:32:41
    #18
    galiba yeni güncelleme çıkmış. kinetic scroll diye bir olay varmış güzele benziyor