Bende var, pişmanım satıp bir an önce iphone almak istiyorum. Neden diye sorarsan. Benim istediğim telefonla eğlenmek. Yani oyun oynamak, müzik dinlemek vs. Müziği tamam güzel ama oyunları çok dandik. Dokunmatiği çok kötü. Multi touch olmadığı için internette gezmek eziyet. Üstüne 100 200 lira daha koyup ikinci el iphone 3g alırsan daha memnun olursun benden söylemesi. İkinci ele hiç girmiyim diyorsan sen bilirsin