Evet tek eksik yanı multi touch olmaması,2. el almak istemiyorum.Bu telefonu alıcam ben kafaya koydum
Al... Alda gör ebenin tuş takımını

Bak biz diyoruz sana memo İki dakikalık zevk uğruna samanlığı yakıcaksın Git normal camlı telefon al sonra anahtarla aynı cebe koyarsın falan .)