MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ;
Yarın Nokia 5800 Express Music almayı düşünüyorum,kullananlardan telefon hakkında ayrıntılı bilgi almak istiyorum.Kullananlar telefon hakkında yorumlarını yazabilirlerse çok iyi olur.Veya bunun fiyatında olan daha güzel bir telefon önerebilecek varsa çekinmeden önerebilir.Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.



Yav ben bitane böyle dokunmatik ekran aldım. Anahtarla aynı cebe koymuşum. Cebimden çıkardığımda ön camın ortadan ikiye yırtılmış olduğunu gördüm bi dahada dokunmatiklere tövbe ettim