Dün forumda reptorep yüzünden banlandım. Ancak reptorep yüzünden banlanma kalkmıştı ben haybeye banlandım.
Bu modun yorumu: https://www.r10.net/1060630387-post8.html
Forum kurallarındada reptorep le ilgili birşeyde yok.
Boşuna reptorep yüzünden banlandım
12
●877
- 21-03-2010, 21:23:01Kaldırıldıysa neden gezmesin ki? Bence size yapılan yanlış olabilir ama ofistech'inRHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan yaptığı haksız hiçbirşey yok. - 21-03-2010, 21:25:21Üyeliği durdurulduBen onu örnek veriyorum. Eğer geziyorsa şuan banlananlara haksızlık yapıldı demektir bu. 6 gün boş yere banlanmak ne demek sizce ?Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2010, 21:38:01Ben zaten sizin banlanmanız hakkında konuşmuyorum. Öyle bir yazmışsınız ki ofistech sanki bir *********** ve bu forumda dolaşıyor, o yüzden yazma gereksinimi duydum.RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa insanlar karsilikli +rep verip alip R10'a can veriyorlar