• 21-03-2010, 20:24:23
    #1
    Dün forumda reptorep yüzünden banlandım. Ancak reptorep yüzünden banlanma kalkmıştı ben haybeye banlandım.

    Bu modun yorumu: https://www.r10.net/1060630387-post8.html

    Forum kurallarındada reptorep le ilgili birşeyde yok.
  • 21-03-2010, 21:18:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aynen bende banlandım hemde 2 kere boş yere banlandım. 3 er günden 6 gün.. Hakkımı helal etmiyorum o banlayan moderatörlere. Haram zıkkım olsun... Eğer şuan Ofistech denen adam bu forumda geziyorsa yazıklar olsun yani..
  • 21-03-2010, 21:23:01
    #3
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bende banlandım hemde 2 kere boş yere banlandım. 3 er günden 6 gün.. Hakkımı helal etmiyorum o banlayan moderatörlere. Haram zıkkım olsun... Eğer şuan Ofistech denen adam bu forumda geziyorsa yazıklar olsun yani..
    Kaldırıldıysa neden gezmesin ki? Bence size yapılan yanlış olabilir ama ofistech'in
    şuan yaptığı haksız hiçbirşey yok.
  • 21-03-2010, 21:25:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırıldıysa neden gezmesin ki? Bence size yapılan yanlış olabilir ama ofistech'in
    şuan yaptığı haksız hiçbirşey yok.
    Ben onu örnek veriyorum. Eğer geziyorsa şuan banlananlara haksızlık yapıldı demektir bu. 6 gün boş yere banlanmak ne demek sizce ?
  • 21-03-2010, 21:38:01
    #5
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben onu örnek veriyorum. Eğer geziyorsa şuan banlananlara haksızlık yapıldı demektir bu. 6 gün boş yere banlanmak ne demek sizce ?
    Ben zaten sizin banlanmanız hakkında konuşmuyorum. Öyle bir yazmışsınız ki ofistech sanki bir *********** ve bu forumda dolaşıyor, o yüzden yazma gereksinimi duydum.
  • 21-03-2010, 21:39:17
    #6
    Eğer kalkmadıysa bu kural, ben de 1-2 kişiyi şikayet edeceğim.
  • 21-03-2010, 21:57:18
    #7
    O konuyu açan bendim, ilginç demek ki sen arada kaynadın. Hâla rep to rep yapanlar var o zaman onlarda banlanmalı.
  • 21-03-2010, 21:59:13
    #8
    Durum genelde -rep to -rep te oluyor yoksa insanlar karsilikli +rep verip alip R10'a can veriyorlar

    Bende gecenlerde banlanmistim 2 gun oluyor boyle seyler sikayet uzerine tabiki
  • 22-03-2010, 01:19:02
    #9
    Hangi silvera,golda -rep atarsam -rep ile karşılık veriyor.Şikayet edersem forumda online adam olmaz.Madem rep ticareti bilmemneye etki etmiyor (moderatörler böyle söylüyor) rep to rep yüzünden atılan banlar çok saçma.