Ben onu örnek veriyorum. Eğer geziyorsa şuan banlananlara haksızlık yapıldı demektir bu. 6 gün boş yere banlanmak ne demek sizce ?
Ben zaten sizin banlanmanız hakkında konuşmuyorum. Öyle bir yazmışsınız ki ofistech sanki bir *********** ve bu forumda dolaşıyor, o yüzden yazma gereksinimi duydum.