Aynen bende banlandım hemde 2 kere boş yere banlandım. 3 er günden 6 gün.. Hakkımı helal etmiyorum o banlayan moderatörlere. Haram zıkkım olsun... Eğer şuan Ofistech denen adam bu forumda geziyorsa yazıklar olsun yani..
Kaldırıldıysa neden gezmesin ki? Bence size yapılan yanlış olabilir ama ofistech'in
şuan yaptığı haksız hiçbirşey yok.