Hangi silvera,golda -rep atarsam -rep ile karşılık veriyor.Şikayet edersem forumda online adam olmaz.Madem rep ticareti bilmemneye etki etmiyor (moderatörler böyle söylüyor) rep to rep yüzünden atılan banlar çok saçma.