Konu
Boşuna reptorep yüzünden banlandım
21-03-2010, 21:57:18
#7
CND
O konuyu açan bendim, ilginç demek ki sen arada kaynadın. Hâla rep to rep yapanlar var o zaman onlarda banlanmalı.