Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldırıldıysa neden gezmesin ki? Bence size yapılan yanlış olabilir ama ofistech'in
şuan yaptığı haksız hiçbirşey yok.
Ben onu örnek veriyorum. Eğer geziyorsa şuan banlananlara haksızlık yapıldı demektir bu. 6 gün boş yere banlanmak ne demek sizce ?