FlexMan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam tutuklanmaz bile görürsünüz
26
●13.705
Ben zaten oldum olası asansörlerden çekinirim herhalde öyle bir olay yaşasam 50 katlı binalara dahi merdiven kullanırım
Kendime hiçbirşey olmadı şükür, 2-3 gün geçmeden unuttum. Sizinki birazda hastahanelik olduğu için unutmanız biraz uzun sürebilir fakat aklınıza getirmemeye çalışın.
Kendime hiçbirşey olmadı şükür, 2-3 gün geçmeden unuttum. Sizinki birazda hastahanelik olduğu için unutmanız biraz uzun sürebilir fakat aklınıza getirmemeye çalışın.