• 07-03-2010, 12:06:20
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lafla adam olmayan herkes dövülseydi millet sokaklarda baltalarla dolaşırdı.Dayak hiçbir zaman bir olayda çözüm olamaz ki ülkede anayasa var hukuk var nizam var bize mi düştü ceza vermek?
    Hukuk ve nizam mı var gülüyorum sadece

    Adam tutuklanmaz bile görürsünüz
  • 07-03-2010, 12:06:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trafik kazası değil de asansör ile 10. kattan aşağıya çakıldım.ilk başlarda yatarken, çakıldıktan sonraki çıkan ses sürekli kulağımdaydı.asansöre her binmemde o olay aklıma gelirdi.yatarken sürekli güzel şeyleri düşündüm.belki komik gelebilir ama yattığımda hep Galatasay'ın gollerini, UEFA zaferini felan düşündüm.gerçekten komik bir durum olabilir ama ben bu şekilde atlattım sende hayatında yaşadığın güzel şeyleri düşünerek atlatabilirsin.
    Aman hocam sizinki çok kötüymüş Ben zaten oldum olası asansörlerden çekinirim herhalde öyle bir olay yaşasam 50 katlı binalara dahi merdiven kullanırım
  • 07-03-2010, 12:08:46
    #21
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuk ve nizam mı var gülüyorum sadece

    Adam tutuklanmaz bile görürsünüz
    iyi ozaman gitsin dövsün adamı haklıyken haksız yere düşsün
  • 07-03-2010, 12:15:57
    #22
    Üyeliği durduruldu
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ozaman gitsin dövsün adamı haklıyken haksız yere düşsün
    Adamı zaten dövüp yakalama ihtimalimiz maalesef yokki böyle birşeyide düşünmüyorum..Elin it kopuğuylamı uğraşayım ailemin yarısı halen hastanede iken..Zaten adam çoktan tutuklanmış ve savcı karşısına çıkarılıp ifadesi alınmış..Bizlerde toparlanınca gidip ifade vericez gerekli işlemler hemen başlıyıcak..

    Zaten bu sabah adamın karısı hastaheneye gelmiş ağlamış yakarmış bizimkilere şikayetçi olmayın diye ama bakalım işin sonu nereye varıcak..O değil adamın toplam 5 çocuğu varmış ikiside 2 yaşında
  • 07-03-2010, 15:44:51
    #23
    geçmiş olsun murat abi.
  • 07-03-2010, 15:58:31
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun murat abi.
    Eyvallah sağolasın
  • 09-03-2010, 22:12:17
    #25
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun, Allah korumuş.

    Geçen Pazar bende kaza yaptım, ana caddede giderken ara sokaktan gelen vatandaşın biri vurdu. Kendime hiçbirşey olmadı şükür, 2-3 gün geçmeden unuttum. Sizinki birazda hastahanelik olduğu için unutmanız biraz uzun sürebilir fakat aklınıza getirmemeye çalışın.
  • 09-03-2010, 22:17:31
    #26
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun, Allah korumuş.

    Geçen Pazar bende kaza yaptım, ana caddede giderken ara sokaktan gelen vatandaşın biri vurdu. Kendime hiçbirşey olmadı şükür, 2-3 gün geçmeden unuttum. Sizinki birazda hastahanelik olduğu için unutmanız biraz uzun sürebilir fakat aklınıza getirmemeye çalışın.
  • 26-03-2010, 02:07:34
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Kazalar gerçekten insanın psikolojisini etkiler ve büyük bir etki bırakır.Yaraların kapansada olayı çok zor unutursun.Ben ve arkadaşım onun arabasıyla geziyorduk.Çok gaza geldi şilenin bir köyünde el freni çekti duvara şiddetli bir biçimde girdik.2 ay falan oluyor ama hala etkisinden kurtulamadım diyebilirim.Arkadaşların önerdiği gibi yatarken güzel şeyler düşünmeye çalış mesela hobilerin nelerdir ? Mesela ben büyük bir hosting firması kurduğumu hayal ediyordum