• 07-03-2010, 11:25:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tek çözüm psikolog, başlarda sakinleştirici veriyorlar öyle öyle uyumaya alışıyorsunuz sonra ilaçların dozajlarını düşürüyor yavaş yava yani .
  • 07-03-2010, 11:38:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şerefsiz herifi bi pataklasaydınız,akılsız alkol alıp yola mı çıkılır yahu :S

    Geçmiş olsun..
  • 07-03-2010, 11:43:09
    #12
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefsiz herifi bi pataklasaydınız,akılsız alkol alıp yola mı çıkılır yahu :S

    Geçmiş olsun..
    hep şiddete eğilim
  • 07-03-2010, 11:55:45
    #13
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep şiddete eğilim
    Lafla adam olmayanı dayakla adam etmek gerekir atasözümüz'de var hatırlatmama gerek yok.
  • 07-03-2010, 11:58:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
  • 07-03-2010, 12:01:10
    #15
    trafik kazası değil de asansör ile 10. kattan aşağıya çakıldım.ilk başlarda yatarken, çakıldıktan sonraki çıkan ses sürekli kulağımdaydı.asansöre her binmemde o olay aklıma gelirdi.yatarken sürekli güzel şeyleri düşündüm.belki komik gelebilir ama yattığımda hep Galatasay'ın gollerini, UEFA zaferini felan düşündüm.gerçekten komik bir durum olabilir ama ben bu şekilde atlattım sende hayatında yaşadığın güzel şeyleri düşünerek atlatabilirsin.
  • 07-03-2010, 12:01:29
    #16
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafla adam olmayanı dayakla adam etmek gerekir atasözümüz'de var hatırlatmama gerek yok.
    lafla adam olmayan herkes dövülseydi millet sokaklarda baltalarla dolaşırdı.Dayak hiçbir zaman bir olayda çözüm olamaz ki ülkede anayasa var hukuk var nizam var bize mi düştü ceza vermek?
  • 07-03-2010, 12:03:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefsiz herifi bi pataklasaydınız,akılsız alkol alıp yola mı çıkılır yahu :S

    Geçmiş olsun..
    Teşekkür ederim sağol batuhan ama adam yakalanmış zaten hemde evinde kaçtıktan sonra bakalım mahkemeye çıkıcaz hele bir toparlanalım..

    Diğer yorumda bulunan arkadaşlarada teşekkür ederim mümkünse tartışma çıkmasın
  • 07-03-2010, 12:04:55
    #18
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim sağol batuhan ama adam yakalanmış zaten hemde evinde kaçtıktan sonra bakalım mahkemeye çıkıcaz hele bir toparlanalım..

    Diğer yorumda bulunan arkadaşlarada teşekkür ederim mümkünse tartışma çıkmasın
    hakkınızı aramanız en doğrusu olur.Geçmiş olsun arkadaşım