.
Kaza psikolojisi nasıl atlatılır ?
26
●13.705
- 07-03-2010, 11:43:09hep şiddete eğilimAnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2010, 11:55:45Lafla adam olmayanı dayakla adam etmek gerekirFlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atasözümüz'de var hatırlatmama gerek yok.
- 07-03-2010, 12:01:10trafik kazası değil de asansör ile 10. kattan aşağıya çakıldım.ilk başlarda yatarken, çakıldıktan sonraki çıkan ses sürekli kulağımdaydı.asansöre her binmemde o olay aklıma gelirdi.yatarken sürekli güzel şeyleri düşündüm.belki komik gelebilir ama yattığımda hep Galatasay'ın gollerini, UEFA zaferini felan düşündüm.gerçekten komik bir durum olabilir ama ben bu şekilde atlattım
sende hayatında yaşadığın güzel şeyleri düşünerek atlatabilirsin.
- 07-03-2010, 12:01:29lafla adam olmayan herkes dövülseydi millet sokaklarda baltalarla dolaşırdı.Dayak hiçbir zaman bir olayda çözüm olamaz ki ülkede anayasa var hukuk var nizam var bize mi düştü ceza vermek?AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2010, 12:03:20Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim sağol batuhan ama adam yakalanmış zaten hemde evinde kaçtıktan sonra bakalım mahkemeye çıkıcaz hele bir toparlanalım..AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer yorumda bulunan arkadaşlarada teşekkür ederim mümkünse tartışma çıkmasın
- 07-03-2010, 12:04:55hakkınızı aramanız en doğrusu olur.Geçmiş olsun arkadaşımadvaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende hayatında yaşadığın güzel şeyleri düşünerek atlatabilirsin.