trafik kazası değil de asansör ile 10. kattan aşağıya çakıldım.ilk başlarda yatarken, çakıldıktan sonraki çıkan ses sürekli kulağımdaydı.asansöre her binmemde o olay aklıma gelirdi.yatarken sürekli güzel şeyleri düşündüm.belki komik gelebilir ama yattığımda hep Galatasay'ın gollerini, UEFA zaferini felan düşündüm.gerçekten komik bir durum olabilir ama ben bu şekilde atlattım

sende hayatında yaşadığın güzel şeyleri düşünerek atlatabilirsin.