Kazalar gerçekten insanın psikolojisini etkiler ve büyük bir etki bırakır.Yaraların kapansada olayı çok zor unutursun.Ben ve arkadaşım onun arabasıyla geziyorduk.Çok gaza geldi şilenin bir köyünde el freni çekti duvara şiddetli bir biçimde girdik.2 ay falan oluyor ama hala etkisinden kurtulamadım diyebilirim.Arkadaşların önerdiği gibi yatarken güzel şeyler düşünmeye çalış mesela hobilerin nelerdir ? Mesela ben büyük bir hosting firması kurduğumu hayal ediyordum