FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi ozaman gitsin dövsün adamı haklıyken haksız yere düşsün
Adamı zaten dövüp yakalama ihtimalimiz maalesef yokki böyle birşeyide düşünmüyorum..Elin it kopuğuylamı uğraşayım ailemin yarısı halen hastanede iken..Zaten adam çoktan tutuklanmış ve savcı karşısına çıkarılıp ifadesi alınmış..Bizlerde toparlanınca gidip ifade vericez gerekli işlemler hemen başlıyıcak..

Zaten bu sabah adamın karısı hastaheneye gelmiş ağlamış yakarmış bizimkilere şikayetçi olmayın diye ama bakalım işin sonu nereye varıcak..O değil adamın toplam 5 çocuğu varmış ikiside 2 yaşında