Geçmiş olsun, Allah korumuş.

Geçen Pazar bende kaza yaptım, ana caddede giderken ara sokaktan gelen vatandaşın biri vurdu. Kendime hiçbirşey olmadı şükür, 2-3 gün geçmeden unuttum. Sizinki birazda hastahanelik olduğu için unutmanız biraz uzun sürebilir fakat aklınıza getirmemeye çalışın.