• 28-02-2010, 19:15:57
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Ata Demirer/Demet Akbağ kör numarası sahnesi çok güzeldi

    İyi bir film çıkarmışlar, başarılar.
  • 28-02-2010, 21:17:10
    #20
    Film süper ötesi arkadaşlar bence 10 üzerinden 10 ,tek başıma gittim filme öyle kahkahalar attımki sinemanın içinde anlatamam herkes bana bakıyordu Zaten Ata Demirer nasıl yaparsa yapsın ben hertürlü o adamı izlerken gülüyorum
    Filmin en güzel yerlerinden bitaneside şuydu

    baba: annen trafik kazasındamı öldü
    hüseyin: yok katır tepti

    Bu repliği birde izleyin altınıza s*çarsınız
  • 28-02-2010, 21:30:02
    #21
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film süper ötesi arkadaşlar bence 10 üzerinden 10 ,tek başıma gittim filme öyle kahkahalar attımki sinemanın içinde anlatamam herkes bana bakıyordu Zaten Ata Demirer nasıl yaparsa yapsın ben hertürlü o adamı izlerken gülüyorum
    Filmin en güzel yerlerinden bitaneside şuydu

    baba: annen trafik kazasındamı öldü
    hüseyin: yok katır tepti

    Bu repliği birde izleyin altınıza s*çarsınız

    --- SPOİLER : Filmi izlemeyenler bu yazıyı okumasın ---

    Birde Google'da babasını aratıyo ya ali rıza şeker yazcağına " alirızaşeke " yazıyo şivesi gibi.
    Ben en çok orda koptum bir de resim çekme sahnesinde.

    Google kızıyor birde " ulen ne ukala alet bu onumu demek istediniz bunumu demek istediniz !! evet onu demek istedim.. "
  • 02-03-2010, 11:25:51
    #22
    İzleyen arkadaşlar, kız arkadaşla gidilecek bir film mi? Yazarsarsa sevinirim
  • 02-03-2010, 11:33:19
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Film güzeldi ancak gidecek arkadaşlar recep ivedik serisi gibi beklerlerse hayal kırılkılığı yaşarlar. Ama komedi filmleri içinde cem yılmazın filmleri kadar kaliteli filmdi. Kız arkadaşınızla gidebilirsibilirsiniz.
  • 02-03-2010, 11:37:47
    #24
    son zamanlarda izlediğim en güzel "komedi" filmi, demet akbağ ve ata mükemmel ikili olmuş.
  • 12-03-2010, 02:22:20
    #25
    Pardon filminden bu yana izlediğim en güzel Türk komedi filmiydi. Cidden çok sıcak, çok güzel bir film. Harika olmuş, bence bunun 2.si de gelicek, sonu o şekilde bitti.
  • 13-03-2010, 11:52:52
    #26
    baslangıcı cok komik
  • 13-03-2010, 12:44:14
    #27
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Hiç ama hiç beğenmedim