Eyvah Eyvah hakkındaki görüşleriniz... - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eyvah Eyvah hakkındaki görüşleriniz...
27
●
1.946
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Eyvah Eyvah hakkındaki görüşleriniz...
1
2
3
4
13-03-2010, 13:11:55
#28
capslock
Recep İvedik'ten kat kat güzel olduğunu söyleyebilirim. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile. 5 saatlik uykuyla izledim, uykum açıldı. O derece güldüm
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler