Eyvah Eyvah hakkındaki görüşleriniz...
27
●1.946
- 27-02-2010, 17:31:51Filme gittim.
Çok akıcı bir konusu var gayet güzel. Ve filme kendinizi hemen kaptırıyorsunuz. Hele filmde bazı yerler var, 5-10 dk aralıksız gülüyorsunuz.
Şiddetle öneririm.
- 27-02-2010, 20:56:35sinemaya gittiğimde fragmanını izlemiştim tam bir trakya komedisi ve ata demirer ile demet akbağın oyunculuğu gidilecek bir film gibi görünüyordu fragmandan