• 27-02-2010, 15:47:13
    #10
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Bu hafta sonu olmazda, haftaya gitmeyi düşünüyorum.
  • 27-02-2010, 17:31:51
    #11
    Filme gittim.

    Çok akıcı bir konusu var gayet güzel. Ve filme kendinizi hemen kaptırıyorsunuz. Hele filmde bazı yerler var, 5-10 dk aralıksız gülüyorsunuz.

    Şiddetle öneririm.
  • 27-02-2010, 20:56:35
    #12
    sinemaya gittiğimde fragmanını izlemiştim tam bir trakya komedisi ve ata demirer ile demet akbağın oyunculuğu gidilecek bir film gibi görünüyordu fragmandan
  • 27-02-2010, 21:15:33
    #13
    Yazın köye gittiğim sırada bu filmin çekimleri vardı köyde.Köylüler gidip çekimleri falan izliyordu .
  • 27-02-2010, 21:29:41
    #14
    daha bugün gittim güzeL ama senaryosu kısa bence

    ama espriler ince güzel
  • 28-02-2010, 18:33:46
    #15
    Bu şekilde güzel bir film yapıldı fakat malesef ivedik tarzı bence saçma bir film kadar ilgi çekemiyor. Bu konuda yazılan mesaj sayısından ve okunmasından görebiliyoruz. Böyle güzel bir film eğer gerçekten yüksek sayıda gişe yapmazsa o zaman ne anlamı kalır uğraşmanın
  • 28-02-2010, 18:41:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    film gerçekten çok güzel gittim bende dün blogumdada yazmıştım zaten keyifli bir film , gidip izlenecek kalitenin üstünde bir filmdi bence
  • 28-02-2010, 18:48:27
    #17
    Bende toplayım arkadaşları gideyim , bu kadar olumlu yorum var.Recep İvedik serisinin hiçbi filmi izlemedim bu arada
  • 28-02-2010, 18:57:53
    #18
    harikaydı izlerken çok güldük.