Filme gittim.

Çok akıcı bir konusu var gayet güzel. Ve filme kendinizi hemen kaptırıyorsunuz. Hele filmde bazı yerler var, 5-10 dk aralıksız gülüyorsunuz.

Şiddetle öneririm.