Bu şekilde güzel bir film yapıldı fakat malesef ivedik tarzı bence saçma bir film kadar ilgi çekemiyor. Bu konuda yazılan mesaj sayısından ve okunmasından görebiliyoruz. Böyle güzel bir film eğer gerçekten yüksek sayıda gişe yapmazsa o zaman ne anlamı kalır uğraşmanın