• 27-02-2010, 00:08:11
    #1

    Film bugün vizyona girdi yorumlarınızı alabilirmiyim fragmandan Ata Demirer yine oyunculuğunu konuşturmuş gibi gözüküyor izleyenler nasıl buldu filmi? en yakın zamanda gitmeyi düşünüyoruz arkadaşlarla...

    Fragman :
    http://www.youtube.com/watch?v=i2GSXX_7s1o


    Ayrıntılı bilgi : http://www.sinemalar.com/film/60955/Eyyvah-Eyvah/
  • 27-02-2010, 00:24:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu adamı izlerken gülmek bir yana sinir krizi geçiriyorum resmen Demet akbağ da ehhh işte ne iş yaptığı kimin nesi kimin fesi olduğu malum tencere kapak işte İyi izlemeler....
  • 27-02-2010, 00:53:49
    #3
    Filmi bugün izledim arkadaşlarla ve gerçekten çok güzel bir filmdi. Fragmanı aslında birşey anlatmıyor film gerçekten komedi ve küfürsüz de ne kadar gülebilediğimizi anladım.

    Kolay kolay film tavsiye edecek değilim ama gerçekten güzel bir film olmuş
  • 27-02-2010, 00:58:14
    #4
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Filmi bugün izledim arkadaşlarla ve gerçekten çok güzel bir filmdi. Fragmanı aslında birşey anlatmıyor film gerçekten komedi ve küfürsüz de ne kadar gülebilediğimizi anladım.

    Kolay kolay film tavsiye edecek değilim ama gerçekten güzel bir film olmuş
    KoS tavsiye etmişse o film izlenir.

    Yarın gitmeyi düşünüyorum.
  • 27-02-2010, 01:05:47
    #5
    Fragmandaki sandal sahnesi için bile gidilir ne ehlikeyf adamlar bee derya ortasında gırnatayla piiz yapıyolar
  • 27-02-2010, 01:08:50
    #6
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kufur yoksa gisesi az olur.
  • 27-02-2010, 10:00:19
    #7
    yorumlar güzel gidip bi izlemek lazım
  • 27-02-2010, 10:27:35
    #8
    Bugün gidecem.
  • 27-02-2010, 15:30:01
    #9
    zile basıyom sanamı basıyom haha