heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Film süper ötesi arkadaşlar bence 10 üzerinden 10 ,tek başıma gittim filme öyle kahkahalar attımki sinemanın içinde anlatamam herkes bana bakıyordu Zaten Ata Demirer nasıl yaparsa yapsın ben hertürlü o adamı izlerken gülüyorum
Filmin en güzel yerlerinden bitaneside şuydu

baba: annen trafik kazasındamı öldü
hüseyin: yok katır tepti

Bu repliği birde izleyin altınıza s*çarsınız

--- SPOİLER : Filmi izlemeyenler bu yazıyı okumasın ---

Birde Google'da babasını aratıyo ya ali rıza şeker yazcağına " alirızaşeke " yazıyo şivesi gibi.
Ben en çok orda koptum bir de resim çekme sahnesinde.

Google kızıyor birde " ulen ne ukala alet bu onumu demek istediniz bunumu demek istediniz !! evet onu demek istedim.. "