Film süper ötesi arkadaşlar bence 10 üzerinden 10 ,tek başıma gittim filme öyle kahkahalar attımki sinemanın içinde anlatamam herkes bana bakıyordu Zaten Ata Demirer nasıl yaparsa yapsın ben hertürlü o adamı izlerken gülüyorum
Filmin en güzel yerlerinden bitaneside şuydu

baba: annen trafik kazasındamı öldü
hüseyin: yok katır tepti

Bu repliği birde izleyin altınıza s*çarsınız