• 16-02-2010, 18:24:16
    #1
    merhaba,
    okul degiştirdim serviste bir huriye çarpıldım. aşk diye birşey bilmezdim abartıyorlar sevmeyi derdim ben başka türlü düşünürdüm hep ama benide vurdu ilaçı olmayan dert yüregimde bir sızı ismini dahi bilmiyorum nasıl kıza yaklaşacagımıda bilmiyorum ben işe hep ters sapık yanından bakardım ama çok degişik durumdayım şuan aklımdan bir an olsun gitmiyor kabul etmez diyede korkuyorum bir yardım edin lütfen
  • 16-02-2010, 18:41:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence pat diye açılma, biraz zaman geçsin bırak o da seni tanısın derim . sonra ileride ne olur bilemem =)
  • 16-02-2010, 18:43:34
    #3
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence pat diye açılma, biraz zaman geçsin bırak o da seni tanısın derim . sonra ileride ne olur bilemem =)
    iyide kardeş kız beni tanıyamazki tanıyamaz serviste aynı sınıftata degilizki samimiyet kuruyum
  • 16-02-2010, 18:46:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Serviste konuşmaya çalış, tanışmayı dene.
  • 16-02-2010, 18:46:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hiçmi ortak arkadaşınız yok yapsın bi aracılık
  • 16-02-2010, 18:49:46
    #6
    Rap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serviste konuşmaya çalış, tanışmayı dene.
    servistete olmaz be usta veletlerin ordasında kalabalık ortamda ben teke tek utanırım kalabalıkta agzımı bile açamamki

    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçmi ortak arkadaşınız yok yapsın bi aracılık

    yok kardeşte bizim sınıftan bi kızı ayarlıyacam inş
  • 16-02-2010, 18:59:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İşi kaynana sana diyom gelinim sen anlaya getirme kaybedersin.Yani aracı falan bunlar fayda etmez.

    Seviyormusun?

    Sevgine sadıksan seviyorsan çek bir köşeye ve konuş karşındaki de bir insan sonuçta..Uzaktan aylarca bakarsın sonra iş işten geçer bakakalırsın arkasından
  • 16-02-2010, 19:01:06
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    damdan düşer gibi direk konuşmak olmaz, önce serviste bakışmanızdan filan olumlu izlenim alırsan konuş derim
  • 16-02-2010, 19:06:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kızın gözlerinden ateş mi çıkacak ok mu fırlayacak yoksa ışın mı çıkacak..Yahu belliki ikisi de etkilenmiş.Ben de bu erkek milletinin çekingenliğini anlamış değilim.Seviyorsan çek konuş bunun yarını dünü bugünü var mı? hep ileriye atsa nolacak söyleyim mi? Bu şahsiyet içten içe hayallere dalacak karşısındaki kişiyi hayallerinde büyütecek kıza hayalinde sahip olmadığı özellikleri yükleyecek...Kızla konuşmamış ki iki kelam etmemiş ki tanısın? Tanışmak öyle bakışla olmaz sevgide en önemli kural önce sevgi sonra anlaşmadır..Anlaşma sağlanması için de diyalog şarttır.Dünya kadar sevsen ne fayda anlaşamadıktan sonra....