merhaba,
okul degiştirdim serviste bir huriye çarpıldım. aşk diye birşey bilmezdim abartıyorlar sevmeyi derdim ben başka türlü düşünürdüm hep ama benide vurdu ilaçı olmayan dert yüregimde bir sızı ismini dahi bilmiyorum nasıl kıza yaklaşacagımıda bilmiyorum ben işe hep ters sapık yanından bakardım ama çok degişik durumdayım şuan aklımdan bir an olsun gitmiyor kabul etmez diyede korkuyorum bir yardım edin lütfen
Aşık oldum kıza bir türlü açılamıyorum :S
11
●2.320
- 16-02-2010, 18:43:34iyide kardeş kız beni tanıyamazki tanıyamaz serviste aynı sınıftata degilizki samimiyet kuruyumsrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2010, 18:49:46servistete olmaz be usta veletlerin ordasında kalabalık ortamda ben teke tek utanırım kalabalıkta agzımı bile açamamkiRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok kardeşte bizim sınıftan bi kızı ayarlıyacam inş - 16-02-2010, 18:59:25Üyeliği durdurulduİşi kaynana sana diyom gelinim sen anlaya getirme kaybedersin.Yani aracı falan bunlar fayda etmez.
Seviyormusun?
Sevgine sadıksan seviyorsan çek bir köşeye ve konuş karşındaki de bir insan sonuçta..Uzaktan aylarca bakarsın sonra iş işten geçer bakakalırsın arkasından
- 16-02-2010, 19:06:28Üyeliği durdurulduKızın gözlerinden ateş mi çıkacak ok mu fırlayacak yoksa ışın mı çıkacak..Yahu belliki ikisi de etkilenmiş.Ben de bu erkek milletinin çekingenliğini anlamış değilim.Seviyorsan çek konuş bunun yarını dünü bugünü var mı? hep ileriye atsa nolacak söyleyim mi? Bu şahsiyet içten içe hayallere dalacak karşısındaki kişiyi hayallerinde büyütecek kıza hayalinde sahip olmadığı özellikleri yükleyecek...Kızla konuşmamış ki iki kelam etmemiş ki tanısın? Tanışmak öyle bakışla olmaz sevgide en önemli kural önce sevgi sonra anlaşmadır..Anlaşma sağlanması için de diyalog şarttır.Dünya kadar sevsen ne fayda anlaşamadıktan sonra....