merhaba,
okul degiştirdim serviste bir huriye çarpıldım. aşk diye birşey bilmezdim abartıyorlar sevmeyi derdim ben başka türlü düşünürdüm hep ama benide vurdu ilaçı olmayan dert yüregimde bir sızı ismini dahi bilmiyorum nasıl kıza yaklaşacagımıda bilmiyorum ben işe hep ters sapık yanından bakardım ama çok degişik durumdayım şuan aklımdan bir an olsun gitmiyor kabul etmez diyede korkuyorum bir yardım edin lütfen