srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence pat diye açılma, biraz zaman geçsin bırak o da seni tanısın derim . sonra ileride ne olur bilemem =)
iyide kardeş kız beni tanıyamazki tanıyamaz serviste aynı sınıftata degilizki samimiyet kuruyum