Konu
Aşık oldum kıza bir türlü açılamıyorum :S
16-02-2010, 18:43:34
#3
YesNo
srdr53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence pat diye açılma, biraz zaman geçsin bırak o da seni tanısın derim . sonra ileride ne olur bilemem =)
iyide kardeş kız beni tanıyamazki tanıyamaz serviste aynı sınıftata degilizki samimiyet kuruyum