Kızın gözlerinden ateş mi çıkacak ok mu fırlayacak yoksa ışın mı çıkacak..Yahu belliki ikisi de etkilenmiş.Ben de bu erkek milletinin çekingenliğini anlamış değilim.Seviyorsan çek konuş bunun yarını dünü bugünü var mı? hep ileriye atsa nolacak söyleyim mi? Bu şahsiyet içten içe hayallere dalacak karşısındaki kişiyi hayallerinde büyütecek kıza hayalinde sahip olmadığı özellikleri yükleyecek...Kızla konuşmamış ki iki kelam etmemiş ki tanısın? Tanışmak öyle bakışla olmaz sevgide en önemli kural önce sevgi sonra anlaşmadır..Anlaşma sağlanması için de diyalog şarttır.Dünya kadar sevsen ne fayda anlaşamadıktan sonra....