Konu
Aşık oldum kıza bir türlü açılamıyorum :S
16-02-2010, 18:41:08
#2
srdr53
Üyeliği durduruldu
bence pat diye açılma, biraz zaman geçsin bırak o da seni tanısın derim . sonra ileride ne olur bilemem =)