Konu
Aşık oldum kıza bir türlü açılamıyorum :S
16-02-2010, 19:01:06
#8
vazir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
damdan düşer gibi direk konuşmak olmaz, önce serviste bakışmanızdan filan olumlu izlenim alırsan konuş derim