• 18-03-2010, 13:52:07
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye bir çok alanda ticareti kesti yunanistan ile ondan battı, neden medyaya yansımadı ? medya neden kendi işine gelenleri yansıtıyor ?

    Bunda bir çelişki var, 6 senedir yunanistan komşusu olan arnavutlukta yaşıyorum, yunanlılar türkiye'nin adını duyunca korku sarıyor titriyorlar.

    Arnavutlukta GİYİM, GIDA, YAPI ve nice ürünler türkiyeden getiriliyor, burda sadece italyan ve türk malları satılıyor, anlatmak istediğim türkiye buraya ticaret elini uzatmazsa burası 2 gün içinde iflas eder, açlık, sefillik başlar. İnanın türkiye olmasa ne avrupa kalır, nede amerika
  • 18-03-2010, 14:20:17
    #83
    r19
    Üyeliği durduruldu
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye bir çok alanda ticareti kesti yunanistan ile ondan battı, neden medyaya yansımadı ? medya neden kendi işine gelenleri yansıtıyor ?

    Bunda bir çelişki var, 6 senedir yunanistan komşusu olan arnavutlukta yaşıyorum, yunanlılar türkiye'nin adını duyunca korku sarıyor titriyorlar.

    Arnavutlukta GİYİM, GIDA, YAPI ve nice ürünler türkiyeden getiriliyor, burda sadece italyan ve türk malları satılıyor, anlatmak istediğim türkiye buraya ticaret elini uzatmazsa burası 2 gün içinde iflas eder, açlık, sefillik başlar. İnanın türkiye olmasa ne avrupa kalır, nede amerika
    İyi açıklamışsınız hocam.
  • 18-03-2010, 14:23:46
    #84
    Üyeliği durduruldu
    r19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi açıklamışsınız hocam.
    Teşekkür ederim.
  • 18-03-2010, 15:00:00
    #85
    Yunanistan 'ın böyle bir korkuya kapılarak silah alması çok mantıksız ..

    Yunanistan 'ı o kadar hafife almayın. Yunanistan hiristiyan ülke ve Avrupa birliği de aslında bir hiristiyan birliği gibidir. Türkiye ile Yunanistan arasında savaş söz konusu olsa bütün avprupa Yunanistan 'ı destekler...
  • 18-03-2010, 15:14:44
    #86
    Üyeliği durduruldu
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yunanistan 'ı o kadar hafife almayın. Yunanistan hiristiyan ülke ve Avrupa birliği de aslında bir hiristiyan birliği gibidir. Türkiye ile Yunanistan arasında savaş söz konusu olsa bütün avprupa Yunanistan 'ı destekler...
    Ne kadar yanlış bir düşünce, avrupa zaten türkiyenin elinde, bize belli etmiyorlar fakat arka odaya geçip, nedir bu türklerden çektiğimiz, herşeyimiz onların elinde ? nasıl yıkabiliriz bunları ? gibi düşüncelere sahipler. Gözümüzde büyütülcek bir ülke değil, yunanistan avrupanın şımarık çocuğu. Tarih boyunca ne şımarıklıklar yaptılar, her zamanda yenilen bu yunanistanı mı gözümüzde büyüteceğiz ? Yapmayın allah aşkına. Zaten herşey bir yana savaş çıksa, türkiye avrupaya ve amerikaya olan borcunu ödemez. O zamanda avrupa ve amerika borsası çöküş yaşar. İmkansız savaş çıkması, türkiye çıkarsa bile avrupa türkiyeye "barış talebi" gönderir, biraz mantıklı olalım.

    Adamlar bizden korkuyor, kendinizi bu kadar düşürmeyin. Avrupada, türklerin yeri çok yüksek..
  • 18-03-2010, 15:40:33
    #87
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar yanlış bir düşünce, avrupa zaten türkiyenin elinde, bize belli etmiyorlar fakat arka odaya geçip, nedir bu türklerden çektiğimiz, herşeyimiz onların elinde ? nasıl yıkabiliriz bunları ? gibi düşüncelere sahipler. Gözümüzde büyütülcek bir ülke değil, yunanistan avrupanın şımarık çocuğu. Tarih boyunca ne şımarıklıklar yaptılar, her zamanda yenilen bu yunanistanı mı gözümüzde büyüteceğiz ? Yapmayın allah aşkına. Zaten herşey bir yana savaş çıksa, türkiye avrupaya ve amerikaya olan borcunu ödemez. O zamanda avrupa ve amerika borsası çöküş yaşar. İmkansız savaş çıkması, türkiye çıkarsa bile avrupa türkiyeye "barış talebi" gönderir, biraz mantıklı olalım.

    Adamlar bizden korkuyor, kendinizi bu kadar düşürmeyin. Avrupada, türklerin yeri çok yüksek..
    Usta artık kılıç-kalkan dönemi bitti. Artık teknoloji konuşuyor, adamlar Türkiye 'nin neyinden korksun, onlarda son teknolojik cihazlar var. Hiç asker sokmadan bile bir şehiri yerle bir ederler. Avrupalılarda gani gani para var .

    Haa eskiden olsaydı, yani kılıç-kalkan döneminde olsaydık o zaman Türkiye 'den çok korkarlardı. Ama artık teknoloji, ekonomi ve teknik konuşuyor.

    Siz ırkçı bir bakış açısıyla düşünüyorsunuz olayları . Madem avrupaya bu kadar bağımlılığımız yok o zaman neden Türkiye senelerce Avrupa birliğine girmek için çabalıyor ?
  • 18-03-2010, 16:16:52
    #88
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem avrupaya bu kadar bağımlılığımız yok o zaman neden Türkiye senelerce Avrupa birliğine girmek için çabalıyor ?
    demokrasi için olmasın ?
    darbelerden bıktığı için ?
  • 18-03-2010, 16:55:33
    #89
    Üyeliği durduruldu
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta artık kılıç-kalkan dönemi bitti. Artık teknoloji konuşuyor, adamlar Türkiye 'nin neyinden korksun, onlarda son teknolojik cihazlar var. Hiç asker sokmadan bile bir şehiri yerle bir ederler. Avrupalılarda gani gani para var .

    Haa eskiden olsaydı, yani kılıç-kalkan döneminde olsaydık o zaman Türkiye 'den çok korkarlardı. Ama artık teknoloji, ekonomi ve teknik konuşuyor.

    Siz ırkçı bir bakış açısıyla düşünüyorsunuz olayları . Madem avrupaya bu kadar bağımlılığımız yok o zaman neden Türkiye senelerce Avrupa birliğine girmek için çabalıyor ?
    Beyefendi, bugün türkiye savaş uçakların sistemini bile kendisi hazırlıyor. Artık israile göndermeyip, kendi sistemini kendisi yapıyor, hatta dış ülkelerden 1000 kat daha iyi(israil 10 adet sipariş vermiş). Yunanistanda teknoloji diye birşey yok, gezip görmediğiniz, yaşamadığınız ülkeyi savunmayın burda, onların arasında yaşıyoruz ve onların dilini konuşuyoruz, size burda onlar hakkında 2 sayfa yazı yazabilirim. Madem gani gani parası var niye battı o halde ?

    İran'a nükleer bomba için desteği veren kim ? Sesini çıkaramadı kimse acaba neden bir düşünün ? Sen hiç merak etme türkiyenin kapısına bile gelemez o askerler. Türkiyeyi bu kadar küçümsüyorsun, bravo tebrik ederim. Ayakta alkışlıyorum seni. Sen buysan kim bilir senin evladın ne olur ? Kalkmış avrupayı savunuyorsun.

    Madem ekonomi, teknik, teknoloji konuşuyor niye battı o halde yunanistan ? niye türkiye ilk defa IMF'den borç almadı ? aksine borcunu kapatıyor günden güne ?

    Mantıklı olalım
  • 18-03-2010, 16:59:31
    #90
    Daha kendilerine bakamıyorlar, bir de Istanbul'u istiyorlar